lördag, september 08, 2007

Änder, änder, änder... massor av änder...!

Nu är matte hyfsat frisk igen. Tillräckligt för att åka på jakt i alla fall :-)
Det regnade hela fm men det bryr jag mig inte så mycket om - man blir ju ändå blöt så det kvittar väl?! Människorna tyckte det var lite trist däremot.

Pussel fick vara med på fm, men sen fick hon sitta i bilen. Matte sa att jag var olydig. Tyckte jag inte alls det. "Jaså är hon borta nu igen" hörde jag någon säga. Vaddådå, bara för att dom andra inte tar några initiativ och kollar av området en extra gång (eller tre...) osv, så är man OLYDIG?! Ånä, INITIATIVRIK är man. Så det så.

Jag fick lite ont på ögonen av alla nässlorna. Matte får allt fixa nån lämplig meducin för nällade ögon tycker jag. Jag fick blunda nästan hela kvällen. För man kan ju inte undvika nässlor, det är ju där dom gömmer sig ju!

Inga kommentarer: