lördag, september 22, 2007

Hemma från Hotellet!

Igårkväll kom matte och hämtade mig!! Labradårpolarnas husse kom också, och jag fick chicken-mc-nugget av honom. Han är bra, han fattar att man behöver såna saker ibland, till skillnad från matte alltså. Men Pusslet fick stanna kvar som barnvakt till Jumjum. Så Mio får lite semester från sin odräglige lillebror. Och jag och matte får lite semester från Pussel.

Fast när vi åkte hem så fick Melker följa med matte hem, och jag fick följa med Melkers husse och sova i deras säng istället. Lite konstigt, men det brukar betyda kul saker på gång. Och så blev det också. Jag fick följa med honom och labradårgrabbarna på apportering idag, och jag var förstås precis lika duktig som vanligt :-)

Melker berättade sen att dom också haft kul och varit ute på kaninlandet och letat bollar och fotograferat. Pyttsan, vad är det mot JAKT?!

Jaja, dom där två som är lite "justerade", matte å Melker alltså, dom fick väl stanna hemma från jakten idag, men det var ju tur att JAG fick komma med i alla fall!

Inga kommentarer: