tisdag, september 25, 2007

Både moster & Pussel hemma igen

Igår var matte och jag och åt lunch hos min "mormor" i Lund. Moster Lillil, Jeroen och pyttelille Elliot har precis kommit hem från fyra veckor på Hawaii (usch - en massa sand, värme, blått vatten och insekter och amerikaner och djungel och regn och sånt äckligt, nää matte är inte alls avis!!) och jag skrämde Elliot lite. Han har nog glömt hur jag ser ut. Jag tog först hans leksaksbil och sen en mjuk häst och försökte ge honom, då skrek han ännu mer och trillade i golvet. jaja...

Och idag åkte jag och matte till Mio-hotellet och hämtade hem Pussel. Hon blev glad när vi kom, men fortsatte lyckligt att leka med Jumjum. Gissar att Jumjum började terrorisera stackars Mio i samma ögonblick som vi gick ut genom dörren.... Han har energi den lille grabben...

Mio skulle egentligen få träna apportering i betorna på kvällen, men hans matte tyckte det var för mycket regn, så det blev inget. Stackars Mio... vilken vekling till matte han har!!

Här är en bild på mig där jag söööker. Jag är jättebra på att söka! Även om det bara är bollar... Fast tacka vet jag ankor!! DÅ ni, då kan vi snacka SÖK!!

Matte har anmält mig till TRE jaktprov till i höst. Hon är konstig, hon gillar ju inte jaktprov ju?! Men jag gillar jaktprov. Särskilt om där är vass....

Inga kommentarer: