tisdag, september 04, 2007

Jag vibrerar!!

Jag fick följa med till Kiropraktorn Elisabeth idag. Fast bara följa med i bilen. Trodde jag. Pussel och matte skulle på återbesök efter bilolyckan, och min kompis Melker hängde med av bara farten liksom, eftersom vi ändå skulle dit.

Men när matte och Pussel och Melker var färdigbehandlade så fick jag gå med in och så skulle Elisabeth demonstrera sin vibratorplatta för matte. På MIG!! Det var lite läskigt... Jag fick stå på en gummiplatta, och så började golvet plötsligt SKAKA. Nu går jag av sa jag. Men det fick jag inte sa matte. Man fick godis hela tiden. Rätt ok faktiskt. Sen lyfte dom på mitt ena benet i 15 sek och så skakade golvet igen. Och så fick jag lyfta på ett annat ben i 15 sek och så skakade det igen. Och så fick jag äta massor av godis! Så ok sa jag, jag står väl stilla här då.

Och jag måste erkänna - det VAR faktiskt ganska skönt...

På kvällen fick jag följa med alldeles själv till Saxtorp. Matte skulle hålla kurs för ett gäng retrievrar i konsten att markera. Alla var jätteduktiga inkl min son Sinus (fast han var lite busig) och Melkers husse som kastade jättelångt och Caroline som kom när vi nästan var klara och hade fika med sig.

Inga kommentarer: