fredag, november 30, 2007

Hmmmm......

.... jag undrar och undrar. Det verkar misstänkt det här. Gulingarna är avlämnade i Genarp. Jag och Pussel är hemma och äter kvällsmat, men det känns inte helt hundra....

Det är något på gång, tror jag. Jag ska genast gå iväg och packa min beautybox och lite andra nödvändigheter. För säkerhets skull, alltså.... Passet också, matte har ju lagt fram sitt pass! Och mat förstås. Man vet aldrig var man hamnar, det kanske inte finns god mat där!

Nu stryker hon också, matten. Och räknar strumpor. Och fettar in kängorna! Fast det är en väldigt STOR resväska hon har tagit fram för att åka på lite jakt, nog för att matte brukar ha extrakläder med sig (om hon snubblar och går ner sig och blir blöt eller nåt sånt som mattar kan göra), men ändå. Så det är nog ändå inte jakt tror jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmmmm nu vill vi veta, vad har hänt o inte hänt... Pussel har varit hos mig o hon luckade jättegott så min matte lämnade iväg henne till hennes "mormor" Taskigt tycker jag, men just nu vågar jag inte sätta mig upp mot matte liksom.... ;)

Fick du komma iväg någonstans m din matte eller fick du vara bortlämnad precis som min syrra?