lördag, november 17, 2007

Lördag!

Idag är jag alldeles bra i ögat igen! Matte såg framför sig ett besök på det stora Sjukhuset med jouravgifter och annat elände, men det behövdes inte, lyckligtvis. Jag gillar inte sjukhus.

Min matte och Mios matte hade kurs idag hela förmiddagen, jag fick gå ut och visa stoppsignal. Annars var det bara skittrist för jag fick bara sitta i bilen.

Å sen kom labradårgrabbarna hit och käkade middag - kul!! Människorna satt mest och fixade med datorn och hårddiskar hit och dit och annat sånt tråkigt som jag inte bryr mig om, men jag låg i alla fall i soffan en stund och myste! Bobby var väldigt intresserad och skulle vara med och trycka på knapparna hela tiden, han gillar datorer säger han. Funderar allvarligt på att bli datatekniker när han blir stor.

Inga kommentarer: