måndag, juli 02, 2007

Kvalitetsträning

Jag vet inte om jag har samma åsikt som matte vad det ordet innebär faktiskt. Det började bra. I lördags var vi i Arrie och tränade vatten (kul!), och markeringar i nerförsbacke i jättehögt gräs (mindre kul, jag såg ju inget ju!!). Och då fick JAG följa med SJÄLV och Pussel fick sitta i bilen hela tiden, hihi!
Det kom ett helt gäng med Gibli-hundar (matte säger att dom heter Tollare) som också skulle träna vatten, fast dom fick vänta tills vi var klara.

Men igår, söndag morgon, då åkte matte och PUSSEL till Saxtorp och tränade. BARA matte och Pussel alltså. Va f-n är det för kvalitetsträning????????????? Helt VÄRDELÖST, om ni frågar mig. Nä, kvalitetsträning tror jag inte på faktiskt.

2 kommentarer:

Susanne sa...

Hej Minus!

Jag saknade dig igår. Men vi ses väl snart igen.

Trulle

Anonym sa...

TACK, Truls!
Sååå skönt att nån förstår mitt elände.....
Minus