fredag, december 28, 2007

Fredagsträning

Först var det trist. Pussel av alla fick följa med ut och träna med Ducken och Bobby. Och jag fick vara ensam hemma. IGEN!
På eftermiddagen fick jag följa med, ja Pussel också tyvärr. Och Bobby och Melker och Charlie och vi träffade Flugan och Caddie och Slice och Tee ute på Revinge, och tränade och tränade. Först fick jag sitta i bilen och vänta, hur kul är det på en skala?! Negativt värde kan jag säga... SEN fick Pusslet sitta i bilen och JAG fick gå med ut. Skoj! Vi fick göra jättejättejättelånga linjetag. Rätt kul, fast jag liksom "fastnade" på mitten hela tiden... i de fina hjulspåren och högarna osv. Man ska springa RAKT fram säger matte. Jag säger att man måste stanna upp och kolla noga vad som finns på vägen dit också.

Sen fick vi åka hem och äta kvällsmat, och sen bjöds människorna på mat hos Tees och Caddies och Slices och Flys matte och husse. Mums! sa dom. Jag vet inte, jag fick ju inte vara med....

Inga kommentarer: