onsdag, december 19, 2007

Bilder från jakten i lördags

Nuuu....snart.... så sätter vi igång! Ljuset på morgonen spelade kameran ett litet spratt - fast fint blev det!! Men var är fasanerna??

Här är det jag och Bobby som väntar på fler fasaner! Som ni ser så sitter jag i startställning - alltid redo!

Matte och jag står nere på åkern, medans labradårgrabbarna och Lipton får stå uppe på banvallen och Hålla Koll.

Det här är Mats. Han är chef och Den Som Bestämmer, och kör runt i en grön bil med godis och tomhylsor på flaket.

På väg ut på slottsdrevet. Här stod jag längre bort, framför slottet. Min uppgift var att ha koll på skammade fåglar. Hade koll på ruinen också. Och ån. Och på några som ramlade på andra sidan ån också.

Och det här slutligen är Bobby i närbild.

Alla bilderna är tagna med Bobbys nya kamera. Ja alltså Bobbys husse har betalt kameran, men Bobby säger att det ändå är mest hans kamera. Min matte kunde inte hålla fingrarna borta utan har också varit framme och pillat på den...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder det blev med Bobbys nya kamera!
God Jul och Gott Nytt år till er alla.
Jill, Peter, Hermes, Eizor & Cobber

Caroline sa...

Du kanske skall vara snabb o byta bort den därade dyra saken din matte köpte på bordershopen o ta kameran istället :)

Kram på er... Nu åker vi snart till skidlandet :) MED TÄCKEN, Matte har packat ner fällar o korgar o dubbla täcken till oss Brrr.....

Dessutom kan jag/vi snart åka utomrikes :)

//Mio o Jumjum