söndag, april 30, 2006

Pussel på kurs

Idag åkte vi ut i skogen (så ovanligt, va!), fast det var Pussels tur idag sa matte. Det var en engelsman som hette Tom som skulle tala om för mattarna och hussarna hur man tränade hund. Bra att matte tog Pussel då faktiskt, hon kan behöva lite träning...
Pussel var rätt så duktig sa hon. På eftermiddagen när det var lite svårare uppgifter för äldre hundar, så fick Pussel vara med och titta på. Jag trodde inte vi hundar lärde oss av att "titta på", menmen jag kan ha fel. I alla fall fick jag sitta i bilen och göra ingenting. Idag OCKSÅ. Trist...

Ikväll heter det Valborgsmässoafton sa matte. Då ska man elda. Det gjorde inte vi, men alla andra tror jag, för det luktade rök och eld överallt! Vi lagade god mat istället, lax och potatismos med ost i och gräslökssås. Jag fick smaka. Det var gott!!

Inga kommentarer: