lördag, april 15, 2006

Lat lördag - påskafton!

Matte hade nog trevligt på påskmiddagen tror jag, för hon kom inte och hämtade oss förrän nästa dag!! Och då fick Sally stanna kvar, för hon gillar inte att åka bil ju.

Sen gick vi en LÅÅNG promenad på Revingefältet, bara matte, Pussel och jag. Vi fick hämta några dummiesar också, matte gjorde det lite knivigt för mig så jag fick verkligen tänka, och LYDA också. Det är svårt ibland - JAG vet ju vart jag ska (eller i alla fall så tror jag alltid det!!), och så blir det fel när hon visslar och blåser och har sig...

Sen räfsade vi lite mer i trädgården. Jadå Randy - jag får vara med och räfsa!! Pussel måste dock ligga plats på samma ställe, för matte litar inte på var hon går nånstans... häromdagen var hon försvunnen och då hittade vi henne högst uppe på åsen 100 meter från grinden!! Sen vilade vi hemma på soffan lite, och sen åkte vi till Söderto (igen!! himla bilåkande faktiskt, menmen) och fick mat hos "mormor" (fast jag fick inte jaga katten) och sen åkte vi hem. Sally fick stanna kvar, för hon ville hellre det.

Inga kommentarer: