måndag, oktober 08, 2007

En förskräcklig måndagskväll!

När den Hemska Tant Eva knackade på dörren till vårt hus och gick in så anade jag oråd och gick ut. Men matte sa jag var tvungen att gå in igen. Jag tycker inte om Tant Eva. Så jag smög in och la mig i mattes säng. Matte hittade mig där också. Sen var jag tvungen att sitta stilla och så STACK Tanten mig i benet!!! Jag höll på att svimma, och stönade och suckade och himlade med ögonen så Hemska Tant Eva och matte SKRATTADE åt mig.

Lyckligtvis gick det fort över. Sen fick jag godis av den Hemska Tanten. Enda orsaken till att jag överhuvudtaget tog emot godiset var att jag var väldigt hungrig. Annars är jag inte alls mutbar, så det så. Fast hon hade så gott godis att jag försökte byta en kotte jag hittade under bordet mot lite mer godis. Det funkade. Fast jag tog tillbaka kotten sen. HA!

Sen åkte Hemska Tant Eva hem och jag kunde andas ut....

Inga kommentarer: