torsdag, oktober 04, 2007

Hela veckan....

... har ju redan gått nu ju! Ibland går det väääldigt fort. I onsdags var jag hemma hos Mios "mormor" fast jag fick bara sitta i bilen när matte fotograferade. Töntigt va?! Dom hade nån slags "gå-i-betor-träning". Men jag fick inte vara med. Morris var med däremot. Vad är det för skillnad på honom och mej va?? Ja förutom att han är gul och jag är svart då alltså?!

Sen har matte tittat mig i rumpan precis hela veckan. Rätt pinsamt.
Jaha, säger hon, hmmm... snart dags....
Äh, vi får väl se vad som händer. Säger jag....

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG vet varför jag fick vara med och inte du!Min matte sade att du e såååå mycket duktigare och därför måste jag gå i betor o lyssna på matte o helst göra som hon säger, och det slipper man när man är så duktig som du.(Det kan också ha lite att göra med att DU E SÅ SNYGG NU. Och så luktar du så gott sägs det...)Det e klart .. sen är jag ju gul, det e inte du?!