lördag, maj 06, 2006

Melker har åkt hem...

...lite trist - vi har varit ute och tränat flera ggr varje dag nu när han har varit här, och det är jättekul! Igår var vi i hästhagen och tränade, och vi var jätteduktiga vi alla tre svarta - och ändå fick Melker åka hem?! Fattar ingenting...

Igår var vi hos moster Pernilla och grillade, och Pussel sprang i Jeroens trädgårdsland. Det var dumt gjort av Pussel faktiskt. Först lämnade vi Sally i Genarp, och sen lämnade vi Peggy till mattes mamma, innan vi åkte hem. Så jag gissar att det är något på g i helgen - och att JAG ska få följa med!!

Vet ni vad matte har gjort idag förresten?! Tillsammans med Jessica och Ulla och Yvonne och Monika och Susanne och Gun?! Dom har varit på Spa i Ystad. Suttit i vita morgonrockar med handduk om håret och ångbastat och fotbadat och druckit vatten och jag vet inte vilka tokiga saker dom har gjort *virrar på huvudet* Tur jag slapp följa med faktiskt, jag brukar inte säga det men den här gången tog det väl priset...

Inga kommentarer: