onsdag, maj 03, 2006

Bad-promenad

Ikväll har vi varit och promenerat i Käglinge, vi var fem svarta hundar - förutom Pussel och jag så var det Melker, Charlie och Bobby. Först träffade vi två whippetar, dom sprang ju jättefort ju!! Sen hittade vi massor av fina kaniner uppe på ett berg - fast då fick Pussel gå i koppel, hehe.... Uppe på berget var vi tvungna att sitta stilla en stund och VILA. Fy så trist. Men där uppe fick våra människor idén att gå ner och bada i dammen, så det var ju bra förstås. Fast först fick vi gå i koppel förbi en massa folk som stod och slog på golfbollar.

SEN kom vi äntligen fram till vattnet!! Och då var det folk som FISKADE där, och hade picnic *suck*. Men vi hittade ett ställe där vi kunde bada lite.
Bobby fick också bada lite, eller fick och fick, men han gjorde det i alla fall. Och han kunde faktiskt simma han också!! Men han snodde gärna våra dummiesar när vi kom till strandkanten... jaja, ungdomar... Här är det Charlie, Bobby och jag som simmar. Jag simmar fortast - ni ser väl vem som har dummien?!

Så Bobby fick sitta i koppel sen. Det gillade han inte förstås, men vem gör det?!

Sen åkte vi hem. Och då fick Melker följa med. Inte för att jag fattar varför riktigt, men kul är det. Jag gillar Melker! Goldentanterna tyckte det var helt ok också, och Pussel tyckte förstås det var stenkul! Men det gör hon ju om det mesta... Sent på kvällen gick matte och Melker ut och tränade på Kaninlandet - aha, det var nåt sånt det gällde... Men jag fattar fortfarande inte riktigt nä...

Inga kommentarer: