fredag, februari 03, 2006

Oj vad tiden går :-)

Tänk, nu är det fredag igen. Ja, dom säger ju att tiden går fort när man har roligt. Jag vet inte om det varit nån sådär jättekul vecka, en ganska "normal" tror jag. Matte jobbar och jobbar, Jessica & Epson (labradår han också) & Chippie (Sallys son) har varit här och vi har busat i trädgården, och vår "mormor" har också underhållt oss nån eftermiddag. Matte har varit på IKEA och annat tråkigt, så då kunde vi lika bra vara hemma ju. Fast soffbordet blev rätt fint, faktiskt :-) Råttan "mormor" köpte höll dock inte så länge. Den läcker ludd... Och har ingen nos längre. Taskig kvalitet, tycker jag.

Dopping & Ica (och ev andra intressenter): Aropå sork-kursen, så ska jag prata med Caddie i helgen. Hon är mästare på sorkar! Jag ska nämligen bo hos henne när min matte åker till Stockholm. Jag "slipper" dock ta med Pusslet, för henne ska Saga & Ronja få ta hand om, hehe...

Idag har vi varit en runda på Revingefältet igen, vi gillar att gå där!! Och särskilt idag... MUMS!! Det har varit militärövning, och jisses vilka härliga grejer de har lämnat efter sig!! Allt möjligt, både sånt som går att äta och sånt som inte går att äta. Fast det åt vi förstås i alla fall. Matte var dock inte lika förtjust, och talade om "revingebojkott" och "koppel". Fattar inte alls vad hon menar?!

Inga kommentarer: