söndag, februari 05, 2006

Jag tror...

...att jag är kär! I Skuggan!! Oj vad han är fin :-) Jag brukar bli kär i min kompis Melker också, fast han tycker inte alls det är särskilt kul. Men Skuggan alltså... Vilken karl!! Han fjäskar tillbaka och är sååå stilig :-)
Jag har bott hos Skuggan och hans familj i helgen, och det var helkul! Fast jag tyckte inte dom hade nån god mat precis. Hade ju hoppats på lite pasta och köttgryta och sånt, men icke.

Under tiden har matte varit i Stockholm och tittat på valpar. Jag blev lite nervös där ett tag, men hon bedyrade att det INTE var en ny valp till vår familj. Pust. Har ju precis lyckats få Pusselhunden att bli stor och nåt så när väluppfostrad, och börja om nu med ett nytt litet monster, nej tack...

Så här såg i alla fall den nye lille ut. Han ska bo hos min kompis Melker och hans husse Håkan. Stackars Melker. Jag vet hur det är... men det finns bra saker också med valp i huset. Man kan ta hand om valpens tuggisar och leksaker och få extra godis och sånt. Fast det kräver lite list :-)

Inga kommentarer: