lördag, februari 18, 2006

Lat lördag...

En rätt så lugn dag faktiskt. Upp tidigt, ut på morgonrunda och så frukost. Sen åkte matte och Pussel iväg, och jag och Sally och Peggy fick stanna hemma. Sally hittade på lite hyss, men jag låg mest i soffan och tittade på när Sally sorterade skruvar som låg i olika små plastpåsar.

Pussel och Mio och Lipton hade "unghundsträning" tillsammans, och de var ganska duktiga faktiskt sa matte!

Från vänster - Mio, Pussel och Lipton :-)

Sen kom matte hem och hämtade upp Peggy och mig (Sally fick stanna hemma hos skruvarna) och så gick vi en lååång runda på Revingefältet. Vi sprang och sprang och sprang och sprang. När vi kom hem fick vi kvällsmat och sen sov jag gott heeela kvällen upp-å-ner i soffan. Då snarkar jag. Men det gör inget säger matte.

Inga kommentarer: