fredag, juni 29, 2007

Jessica & Epson på besök!

Igårkväll var vi ute med Ducken och Lipton och Sam och människorna och tränade markeringar i skogen. Lipton var duktig. Övrigas insatser behöver vi kanske inte prata så mycket om. Men Duckens matte lyckades i alla fall kasta upp en av mina dummisar i ett träd. Hur människorna än försökte så fick dom inte ner den. Inte ens Duckens husse lyckades! Vi får väl åka dit snart igen och se om den har trillat ner....

Imorse åkte matte hemifrån mittinatten nästan. Hon är lite knäpp, tror jag. Men sen kom Epson och Jessica och var med oss hela eftermiddagen!! Det är kul när hon kommer. Fast jag fick inte springa vid rullstolen idag heller.... Sen kom matte hem. Hon hade varit i Stockholm på möte och åkt flygplan.

Så fort hon kom hem så lastade vi in oss i bilen allihopa och åkte till skogen och kvällspromenerade med våra polare labradorgrabbarna! Jag avhöll mig faktiskt från att bada i sumppölar och fick inte heller skäll av människorna. Sådetså!

Inga kommentarer: