fredag, juni 15, 2007

Fredag - kurs på Stafsund!

Japp, det blev faktiskt väldigt roligt!! Fast vi fick åka bilen lääänge. Ända till Ekerö. Vi fick åka en liten båt för att komma hit faktiskt. Vi bor i en liten röd stuga ute på landet. Jag sov i Melkers säng inatt. När vi fått frukost och morgonpromenad åkte vi iväg med bilen igen. Vi var på ett jättefint ställe som heter Stafsund. Melker fick sitta i bilen, och Bobby och jag fick gå på kurs för en jättesnäll farbror som heter Graham och kommer från England. En mycket sympatisk människa om jag får säga det själv. Först var det lite tråkigt sånt där gå fot och visa stoppsignal, men sen blev det lite kuligare. Fast jag skyndade mig inte så mycket. Varför springa när man kan gå? Vem har bråttom?!

Sen blev det ännu roligare, för då blev det lite skott och BUMPER BOY i skogen. Jag gillar Bumper boys faktiskt... Vi fick gå på en stig och hastigt vända oss om när det kom ett skott/kast, matte var lite ivägen ibland men annars gick det bra. Graham var väldigt trevlig och hade mycket kloka åsikter och en sund inställning och hade väldigt trevliga träningsmetoder, sa matte.

När kursen var slut och alla var trötta åkte vi och badade med Bore och Molly och deras matte resp husse. Jag tror människorna åt mat också, fast då sov jag...

Inga kommentarer: