lördag, april 14, 2007

Ensam hemma...

Idag har jag varit alldeles ensammen nästan precis hela dagen. Det är trist. Sally och Peggy och Pussel var också ensamma nästan precis hela dagen, fast de får ju sitta i hundhuset och eftersom jag bara VÄGRAR att gå dit så fick jag vara inne. Jag tömde en påse med papper och skräp när jag var lite sysslolös, men det var mest bara papper i, tyvärr.
Sen kom Jessica och Epson och Monica och Cosmo och släppte ut oss allihopa i det finfina vädret, det är alltid lika kul när dom kommer!!
Matte var iväg på JAKTPROV hela dagen. Konstigt att hon åker på jaktprov - utan mig?? Hon sa att det var bara nybörjarklass så det var inget för mig, dessutom var hon KOMMISSARIE och nån slags chef därute. När matte kom hem var hon jättetrött och sov en timme. Kul matte va?!

Fast sen åkte Pussel och jag och Melker och Bobby och Charlie till provplatsen igen för att kolla så det inte låg kvar nåt skräp. Det gjorde det inte, men vi fick bada och gå en promenad i alla fall. Jag gillar att bada. Sen köpte människorna pizza och satt ute i trädgården ända tills det blev mörkt, och eftersom min matte var snuvig och snorig och matt och helt slut så orkade hon inte äta upp. Superbra - visserligen fick jag dela med resten av gänget, men det blev ändå ganska mycket hundpizza!!!

Inga kommentarer: