torsdag, april 05, 2007

Bilder från Nymölla

I början av mars var vi och hälsade på hos Anders & Mirjam i Nymölla - en hel helg med hundträning! Tyvärr var det inte jag som fick träna så mycket, utan det var mest "dom små"... suck. Jag åkte tillsammans med Melker, Bobby och Charlie och så Pussel förstås. Ducken, Lipton och Mio var också med. Och Trolle och Harry som bor i Nymölla också. Harry är ju Pussels och Mios pappa. På lördagen var Prima från Norge med också.
Hur som helst - det blåste jättemycket på lördagen, och på söndagen var det regn, strålande sol, hagel och snöslask. Blandat sådär mest hela tiden. Men det var KUL! Även om jag fick sitta i bilen då och då.... Fast bättre det ändå än stackars Anders, som fick ligga i sängen hela helgen. För han var hemskt sjuk.

Här är det Mio som hoppar!









Här har vi släktträff! Mio, Harry, Pussel och så jag :-)






Bobby inviger sitt nya täcke, medans han får sitta och vänta på sin tur...






Och VAD är detta?! En katt i trädet?? Nä, en klättrande norrman... "Någon" (fast INTE min matte!!) kastade upp en dummy i trädet. Roar var snabbt uppe och skakade ner den, medans mattar och hussar stod nedanför och höll andan av förskräckelse. Roars gula labrador Prima var lugn. Äsch, han brukar göra konstiga saker, sa Prima.

Inga kommentarer: