tisdag, mars 25, 2008

Nu har det....

...gått sådär lång tid igen!! Det har varit ungefär som vanligt, matte har jobbat, vi har varit ensamma hemma, men sen har vi fått springa på fältet och ibland har vi fått träna också. Jag har ätit morötter och andra delikatesser som jag hittar på olika ställen (bla på köksbordet) och tja, vi har det nog ganska bra här faktiskt!

Det har varit påsk, och då har vi tränat och varit och ätit påskmat hos "mormor" i Söderto. Moster Lillil, Jeroen och Elliot var där också. Jag fick också ägg av "mormor".

Sen fick jag åka till Jessica och Epson och Cosmo, det var också kul! Jag sov gott på Jessicas tempurmadrass :-) och så fick jag springa jättemycket på revingefältet. Pussel var i Genarp och röjde järnet. Pusselpassarna var rätt trötta när matte hämtade henne på måndagskvällen. Vi fick nämligen inte följa med till Småland där matte var på Vegby Challenge Cup i snöoväder. Fattar inte varför, jag hade ju säkert VUNNIT ju, om jag bara hade fått följa med...

Inga kommentarer: