lördag, mars 08, 2008

MAT och träning

Jag är HUNGRIG. Äter ALLT som jag hittar på promenaderna. Hästbajs, kattbajs, rådjursbajs, kaninbajs.... you name it. Matte är lätt förtvivlad. Men det hjälper inte. Jag är hungrig i alla fall!!!

Idag var vi på träning. Hur kul är det på en skala att sitta stilla i en BIL i massor av timmar?! Sådär -37 skulle jag säga. Medans PUSSEL och Bobby och Truls och Mio och Tyson fick träna på Mios mattes i förväg utlagda dummmiesar.... BLÄ säger jag bara. Här är några bilder i alla fall. Det var SVÅRT sa Bobby och Truls. Halvsvårt, sa Pussel. Äsch, plättlätt sa Mio, medans Tarzan f´låt Tyson bara fick göra lätta saker eftersom han inte är så gammal än.


Truls upptäckte att han hade jättefin utsikt om han stod på sin mattes mage!












Bobby tyckte det var jättejättesvårt när han fick prova på dolda linjetag i backen. Ojojoj sa han... men husse gav sig INTE och det lyckades. Till slut.








Hussarna har taktiksnack!








Pussel fattade inte alls när matte sa att Pussel skulle gå alldeles rakt fast snett uppför backen liksom - Ska jag gå rakt eller snett, bestäm dig! sa Pussel...




Sen åkte vi till Mios hus. Där fick vi springa i trädgården, Pussel å jag, Truls, Peggy, Jumjum å Mio. Jag tiggde kakor. Det gick sådär, men jag fick till slut en av Mios matte. Ja och så satte jag slynglarna på plats när dom försökte lukta på mig. Ha!

Inga kommentarer: