söndag, mars 09, 2008

HURRA HURRA FÖR MEJ!

Idag fyller jag åtta år!! Imorse ringde jag till min labradårpolare Melker som fixade så att hans husse stannade på vägen och bakade kanelbullar innan vi träffades på Revingefältet. Fast, det blev ju som vanligt... Pussel fick följa med ut, tillsammans med Bobby och Mio. Och JAG, som tillrågapåallt FYLLER ÅR, jag fick sitta i bilen med Peggy. Dödstrist.

Efter en stund kom lyckligtvis Mios snälla matte och släppte ut mig och Jumjum. Sen fick jag hjälpa till att kasta markeringar till Jumjum. När han var lite busig och inte ville sitta kvar så fick jag ta dom. Det var kul. Men mest åt jag kaninbajs och andra saker som jag inte tänker nämna vid namn. Sen fikade vi. Fast - det är ju JAG som fyller år. Och vem åt upp kanelbullarna??? Jo människorna... Jag fick smaka av både mattes och Mios mattes kanelbulle, men det är ju inte samma sak faktiskt.

Nu väntar jag på kvällsmat. Jag är fortfarande dödshungrig. Har sovit en stund i soffan, men nu börjar det suga lite i magen. Hoppas det blir tårta till efterrätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Minus! Va?!? Har du inte fått någon ätlig present än? *skandal*
Puss Trulle
Ps. tyckte inte om att du stacks igår...

Caroline sa...

STORT GRATTIS MOJJAN!!!!

//Mio m familj