onsdag, mars 12, 2008

Den tomma Frolicpåsen...

Idag var matte hemma på lunchen, vi fick ut och springa lite och sen åkte matte på nåt VIktigt Möte i Lund. Pusslet fick följa med, för hon skulle till Emma och träna agility.
Så jag blev kvar alldeles ensam hemma, tillsammans med Sally och Peggy också förstås. Och hade tråkigt hela eftermiddagen.

När matte kom hem hittade hon det här.
Matte tittade ömsom på mig och ömsom på Sally. Vaddådå, skulle JAG vara skyldig?!?! Nänä, inte jag inte. Jag hade mer mage än Sally sa hon. Fast Sally brukar vara duktig på att stjäla. Å andra sidan är jag gräsligt hungrig nuförtiden. Men Sally äter ju allt (och lite till). Den som dricker mycket är misstänkt, säger matte...

Men matte säger att det ger sig, hon får nog reda på vem tjuven är i morgon bitti. Man bajsar orange av stora mängder Frolic säger hon. Jag ska springa lååångt bort på kaninlandet och bajsa tror jag....

Inga kommentarer: