fredag, augusti 31, 2007

Andjakt 1

Matte kom hem mitt på dagen och störde i skönhetssömnen, kastade i sig lite mat (men vi fick inget!!) och så tog hon kängor och utomhus-kläder och vilt-galgen och ihjälslagaren och så fick Pussel och jag följa med!! Alltid redo, det är jag det :-)

Vi åkte till ett alldeles nytt ställe. När vi kom fram fick vi åka i Heddas bil. Den är stor och vit. Och så kan den köra ute på åkrar och sånt. Det kan inte mattes bil...

Det blev lite fel dock. För PUSSEL fick följa med ut, BARA Pussel. Diskriminering faktiskt. Fast sen fick BARA jag gå med ut. Och sen vi båda två. Så det blev väl rätt ok till slut... Fast det regnade så människorna tyckte inte det var jättekul. Dom blev blöta. Jag tycker inte det gör så mycket, man blir ju ändå blöt när man badar, eller hur?!

Vi var rätt så duktiga sa matte. Äh, det var rätt lätt faktiskt. Fast kul. Alltid lika kul :-)

Inga kommentarer: