torsdag, augusti 23, 2007

Vardag... fast ändå inte....

Efter den där helgen så började matte jobba igen, så då blev det rätt tråkigt. Fast vi har tränat lite med våra polare, bl a Mio och Jumjum. Ja fast Jumjum tränar inte så mycket. Han bara FINNS TILL liksom. En dag fick jag åka till mina labradårpolare i stan. För matte skulle gå på bröllop och då fick inte jag följa med. Inte för jag fattar varför, menmen, jag gillar labradårpolarna i stan så det är helt ok att bo där ett par dar. Särskilt gillar jag deras husses säng. Där ligger JAG. Den labradåre som försöker kliva upp i MIN (f´låt deras...) säng den morrar jag på och säger att det får dom INTE. Inte ens Melker. Bara jag.

Jag skrämde en tant i konstiga kläder på gatan också. Tyckte hon såg så underlig ut, ja för man såg ju inte hur hon såg ut liksom??

Sen när moster Lillil och Jeroen hade gift sig så kom matte och hämtade mig. Matte hade ingen kamera med sig så ni får se bild nån annan gång. Det regnade överallt utom på Bjärsjölagård den dagen, bra va?!

Inga kommentarer: