torsdag, september 11, 2008

Ankor på Slottet i Skogen

Det är KUL när matte tar ledigt från jobbet och vi får åka och apportera!! Idag var vi på Slottet i Skogen. På första såten höll matte mig kort. Man får inte springa i dammen och fånga små nästan icke fullt flygfärdiga bebisankor säger hon. Dom ska vara kvar där tills nästa gång... Jajaja....

Människorna fick god mat utomhus. Mio och jag fick också lunch. Mio fick VÄLLING fast han tyckte inte det var så gott. Jag åt upp den istället. De andra hundarnas människor var lite avundsjuka, så Wilma fick smaka lite. Solen sken och det var jättetrevligt!

På sista stället så letade jag jättemycket där bäcken rinner ut i dammen. Eller om det är tvärtom kanske. Hursomhelst så blev matte rent matt när jag kom tillbaka till henne. Jag luktade inte så fräscht sa hon. Nähä, och???

Vet ni vad som hände när jag kom hem? Jag fick BADA. Usch!!!

Inga kommentarer: