lördag, september 20, 2008

Dvärgen kan apportera!

Vi var som vanligt på apportering i helgen. Kul var det :-) I fredags var matte lite arg, men i lördags var hon glad igen... Hon uppskattade inte mina egna initiativ bland betorna sa hon. Jag var bara lite avundsjuk för att hon fick lunch på slottet och inte jag!!

Nåväl, i lördags var vi på Slottet i Skogen, och även Pusslet var lite duktig faktiskt. Bland granarna fick vi stå bakom en sån där riktigt BRA skytt, en som som träffar jättemycket. Jag gillar såna. Han sa dessutom att jag var duktig = ännu trevligare människa :-) Pussel och jag hade fullt upp hela tiden!

Efteråt fick Dvärgen prova på att apportera. Både hon och Faxe tog den lilla krickan och sprang FORT hem till sina människor. Ack ja... Det är väl inget svårt heller??

Inga kommentarer: