lördag, mars 05, 2011

Nytt kök och SSRKs årsmöte

Köksrenoveringen är i full gång! Ett par skåp ska bytas ut, ny kyl/frys, ugn, spishäll och fläkt ska installeras. Spännande! Tur man har såna snälla kompisar som Niclas & Håkan som sliter hemma i mitt hus, medan jag åker på...

... SSRK södras årsmöte!! Det blev ett lugnt möte, helt utan sensationer och skandaler. För hur skulle det kunna bli det, när det bara är 21 deltagare? Om man räknar bort de som skulle väljas till styrelsen, några av de avgående styrelseledamöterna, valberedningens representant, en av revisorerna, den inbjudna mötesordföranden och ett par tre äkta hälfter till några av de uppräknade, så var det tre (3) medlemmar som kom. TRE! I en avdelning med över tusen medlemmar så tycker jag det är sorgligt.

Hur som helst, Jan Alenfall blev vald till ny ordförande, och det känns jättebra!! Själv har jag ett år kvar på mitt mandat som ledamot i styrelsen. Det blir nog bra det också.

Inga kommentarer: