lördag, januari 16, 2010

Nytt år, nya tider, nya inlägg, nya fasaner...


Jodå, jag lever. Fast jag har inte skrivit på jättejättelänge.... Hela hösten gick så fort liksom. Först mådde jag inte riktigt bra, så jag fick vara en dag på sjukhuset. Där stack dom mej i nacken och sen minns jag inte nåt förrän matte hämtade mig. Jag var tvungen att ha tratt på mig - fast den tog jag av. Så det blev t-shirt istället. Dom tog bort nåt ur min mage tror jag. Nu mår jag jättebra och är jättepigg.

Det som var aptrist var att jag inte fick vara med och apportera!! Första gången blev till jul, förskräckligt faktiskt. Ja fast det var jättekul att apportera. Jag gillar fasaner. Mindre kul var att Keela var med också. Jag blev tvungen att ta lite Eget Initiativ, för tänk om den där dvärgen fått apportera allt!!


På julafton var det kul. Jag fick tuggis. Det kom en jultomte till oss, han var jättesnäll och jag ville bli klappad hela tiden! Inte så konstigt - jag känner honom ju. Fattar bara inte varför han hade en massa vitt i ansiktet och skrämde Elliot?! Sen fick jag lite julskinka.

Sen har jag fått vara med och träna lite här och där. Det är kul. Ibland har vi varit i Arrie och ibland hos Jessica på revinge och ibland här hemma och tja, jag följer med var det än blir! Det är mest Keela som blir tränad förstås. Jag behöver ju inte det, jag är duktig redan ju!

Som idag, när vi var vid Svarta Hål tillsammans med Mio, Jumjum, Faxe, Melker, bobby och Triss. Då fick alla tränas utom Melker och jag som mest drällde runt typ. Fick leta lite tennisbollar och fick några supersvåra markeringar också. Alla grabbarna var mest intresserade av Keela som (nästan) slutat löpa. Töntar!

Inga kommentarer: