fredag, mars 13, 2009

En alldeles vanlig vecka...

... har det varit. Matte har jobbat och vi har varit ensamma hemma och haft tråkigt. Sen har vi fått springa på Revingefältet flera gånger, så det har ju varit kul förstås. Matte tränade lite med Dvärgen, och gjorde "inte-byta"-övningar som hon lärt sig på kursen. Och Dvärgen var såååå duktig... jaja helt obildbar är hon förhoppningsvis inte.
En kväll fick matte ta en extra sväng med snabeldraken. Det såg ut som om det hade snöat. Alla Keelas leksaker är smala och tunna nu...

Ibland får vi köra runt och leta efter en bra promenad- och träningsplats. För det är såna här räliga djur överallt!! Matte gillar dom inte. Helt ok när man sitter i bilen tycker jag, men inte lika kul att möta en flock - dom är mååånga....

Och nu är det fredag och matte säger att hon ska ta det lugnt. Ända till imorgon. För då är det working test på backarna i Dagstorp, hemma hos Mio och Jumjum. Det ska bli skitkul!! Matte har fixat med program och pinnar och skyltar och pennor och såna grejor. Tidig morgon förväntar jag mig, men det går nog det också. Jag kanske kan få frukost på sängen som kompensation för min försvunna födelsedag?! Hoppas hoppas hoppas det bara är JAG som ska få följa med!!

Inga kommentarer: