tisdag, september 30, 2008

Jag ska bli filmstjärna!!

Jag har inte berättat det tidigare, för jag var rädd att ni alla andra skulle bli lite avundsjuka liksom... :-)

Häromveckan när vi var på jakt på Slottet i Skogen, så var där en filmfotograf med också. När vi stod vid den roliga dammen med dom täta granarna så blev jag filmad hela tiden!!!

Här ser ni!! Han filmade heeela tiden :-) Jaja, han fick ju filma lite på skytten också förstås. Jag hoppas bara han inte filmade Pusselhunden utan MIG!! Matte har för sig att det inte är precis just MIG som han skulle filma, men det tror jag inte på. Varför skulle han annars filma?!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmm eftersom inte lilla jag är med när dom filmar så kan det ju inte vara mig dom vill filma...Så det måste vara dig dom är ute efter jägarns papparazzi...//Partysessan...

Susanne sa...

Om jag ser rätt så är det ju Stoffe som filmar. Och han känner jag. Har till och med varit hemma hos honom...
Trulle

Anonym sa...

Jag visste det! Varför är det bara svarta hundar som får göra kuliga saker? Jag önskar att jag inte var gul.....Matte gillar inte när jag blir "avslöjad"-VEMS är den gule hunden? på jaktradion....Bätrre när det är svart hund, så vet ingen vem det är, alla ser likadana ut ju (ras-ist??ånej).Har du nånsin sett en gul hund på tv??Näe-bara svarta blanka saker. Säg till när vi får kolla på dig i tvn eller nåt. Glöm inte att DU känner mig då! Puss puss lilla minusen....(gul-långhårig-typ...hmm Morrisen...)

Anonym sa...

Oooh, spännande. Matte hälsar att hon är avis. Hon försökte få med mig på bild i en bok men fotografen behövde inte fler valpbilder? Va?

/Bullet