söndag, maj 06, 2007

Jaktprov

Det har varit jaktprov här nere i Skåne. Fast jag fick inte vara med. Jag fick bo hos min "mormor" och Cleo, och det gick bra det också. Fast jag har hört att matte satt i Melkers bil och vilade mest hela tiden, och att hon och Lena dirigerade dom andra och sa vad alla skulle göra, för själva kunde dom ju inte hjälpa till och lyfta och bära och sånt! Och att alla var jättetrötta men att det var kul och gick bra och Sverker grillade jättegod mat åt alla funktionärerna och vädret var fint nästan hela tiden!

Fast jag har inspekterat området efteråt, vi var där och tränade idag. Det är en JÄTTEFIN höj- och sänkbar bro som snälla Olof har byggt över ett dike, så provdeltagarna inte behövde gå ner sig och bli kladdiga eller snubbla och sådär...

Sen åkte matte och spanade på en ny bil. Undras vad det ska bli för nåt... Bara jag får gott om plats, så är jag nöjd! Jo förresten, jag vill ha en fin bur att sitta i, för säkerhets skull alltså...

Matte vill förresten hälsa och tacka alla som har engagerat sig och hjälpt henne efter smällen, och tacka för de fina blommorna - de blommar fortfarande!!

Inga kommentarer: