lördag, februari 10, 2007

Träning!

Idag kom mina kompisar på besök! Prinsessan Caddie och Flugan Fly och Stilige Melker och Bobby Med Näsan. Ja och deras människor också förstås. Och alla bara tittade och klämde på min mage....

Nåväl, Pussel och jag och matte följde med dem ner i hästhagen, och så blev det massor av träning. I början var det bra och vi var riktigt duktiga, när vi gjorde linjetag tlll olika punkter. Sen skulle vi göra snabba markeringar och då blev det lite tilt i hjärnan på de unga hundarna, det var jättesvårt sa dom alla tre!! Prinsessan fick ont i benet men Melker och jag fixade det lätt som en plätt.




Här är det Pussel och Melker och jag som får VÄNTA på våran tur. Det är inget kul att vänta faktiskt...










Bobby & Melker följer husse Håkan mycket noga. Det är VIKTIGT att veta var han lägger dummisarna ju!

Inga kommentarer: