fredag, juli 14, 2006

Sommarlata hälsningar...

... kommer det nu från mej :-)

Nu är det verkligen SOMMAR!! Vi har varit hos Pussels pappa Harry´s matte Mirjam och husse Anders och tränat, det var jag och Mio och Melker och Bobby. Pussel fick inte följa med för hon LÖPER.

Och så har vi tränat hemma hos Ducken & Lipton ett par gånger, och matte har varit och tittat på goldenvalpar (nej, hon ska INTE ha nån, även om de var söta!), och så har jag varit på torsdagsträning och det var riktigt kul, vi hade vattenträning hela kvällen! Jag var faktiskt ganska duktig, efter det att matte fått bli lite hmm... arg på mig. Markeringar är jättekul!! Dirigeringar är kul också, fast eftersom matte och jag ibland har olika uppfattning om vart jag ska simma, så kan vi hamna i vissa ska vi säga typ KONFLIKTER ibland...

Japp, så gick hela den här veckan också. Och varmt är det. Vi badar i Tvedöra ibland och i Krankesjön ibland och i vattenslangen ibland. Helt ok faktiskt.

Inga kommentarer: