onsdag, juli 05, 2006

Bebisar är rätt spännande varelser....

Idag har matte och jag varit på kalas! BARA jag och matte, tjohoo!! Fast det var lite jobbigt, vi skulle hälsa på moster Lillil i Råå och jag var tvungen att åka bil och det var bara sååå varmt... Först susade matte och jag inom stan och köpte födelsedagspresent, fast då fick jag sitta i skuggan och vänta.

I Råå var där - förutom födelsedagsfiraren - en massa andra människor också, mattes mamma, och mattes pappa och Brita, och Jeroen och Jeroens föräldrar Hannie och Johan från Holland och så Elliot förstås. Han låg i vagnen och sov när vi kom, och jag tyckte han verkade himla intressant! Han luktade så häftigt!! Fast sen när vi hade ätit tårta så skrek han. Matte fick hålla honom när han blivit tyst igen och då var jag bara TVUNGEN att slicka lite på fötterna. Det såg lyckligtvis inte pappa Jeroen :-)
Och alla tyckte jag var SÅÅÅ fin och trevlig och bra på alla sätt! Men det ÄR jag ju, så varför bli så förvånad?!


Innan matte och jag körde hem så stannade vi till vid stranden så jag fick BADA!!! Sen somnade jag i bilen.

Inga kommentarer: