söndag, juli 02, 2006

70-års-kalas!

Igår var matte på ett riktigt bonnakalas i Söderto! Det var mattes mamma och Allan som firade sina 70-årsdagar med ett gemensamt kalas. Många människor var det där, 75 stycken, fast jag fick inte följa med. Det var inget hundkalas utan människokalas sa matte. Trist, tycker jag.... Tänk vad det hade piggat upp med lite hundbesök!!

Idag har det varit väldigt varmt, så vi har inte gjort så mycket . Fast nu ikväll var i Svedala och tränade - det är jättekul att träna där, man kan göra många olika saker och så får man BADA. Det var jag och Pussel och Ducken och Lipton och Gibli och Melker och så lille svarte söte Bobby. Först var jag riktigt JÄTTEDUKTIG på markeringar i högt gräs. Sen bytte vi plats och då var jag hmmm.... hur ska man säga.... inte lika duktig längre....
Bobby trodde han kunde springa på vattnet.


Fast det kunde han ju inte.









Men han är både söt och duktig i alla fall!!

Inga kommentarer: