söndag, september 06, 2009

AJ AJ AJ AJ!

Jag är skadad. Det är VÄLDIGT synd om mej just nu.

Igår kväll när jag låg och sov i biabädden och bara skulle vända på mej, så fick jag plötsligt jätteont i foten!! Jag skrek så matte hoppade högt. Sen klämde och kände hon men såg ingenting, och då skrek jag en gång till. Då såg matte var det var fel: På foten. Ena klon stod rakt upp och det gjorde jätteJÄTTEont!!! Jag fick ligga på rygg i snurrfåtöljen och blev OPERERAD - människorna lyste med ficklampa och så vred dom loss hela klon - det var JÄTTEHEMSKT! Sen tvättade dom och hade sig. Efter det gick jag in och la mig i mattes säng...

Och det värsta är inte att det gör ont i foten - det allra värsta är att JAG fick vara HEMMA när Pussel och Keela och matte åkte på apportering på Slottet vid Havet.

Inga kommentarer: