fredag, februari 01, 2008

Träning i Saxtorp!

I söndags var vi ute i Saxtorp och träffade Bobby, Melker, Charlie, Mio, Jumjum, Truls och alla deras människor! Fast jag fick sitta i bilen jättejättelänge, hur kul var det??? Visst, jag fick komma med ut, men.... ingen fika fick jag heller. Melkers husse hade bakat på morgonen berättade Pussel. Fast det hade dom förstås ätit upp innan jag fick komma ut.

Jaja. Ungdomarna fick göra lätta saker som vanligt (linjetag till fyra olika punkter) medans vi andra fick göra svårare saker. Dirigering med närsök. Fast det var svårt. Dom är otydliga, våra människor. Tänk när dom lär sig förklara lite bättre, DÅ blir vi nog jättejätteduktiga :-)

Här sitter mina barn. Mio och Pussel. Och väntar på sin tur.

Bobby - pigg och glad :-)

Truls på väg på ett linjetag. Truls springer fort. Han blev alldeles suddig på alla korten...

Mio med matte. I full koncentration.

Melkers husse instruerar Mios matte. SÅHÄR ska du göra!

Hmmm. Var är Melker nånstans?!

Melker fortfarande försvunnen i fjärran. Eller rättare sagt buskarna.

Fast han hittade bollen. Till slut.

Inga kommentarer: