onsdag, november 08, 2006

Inte nog med pyjamasen....

...nu ska man tydligen ha VÅTDRÄKT också.... Suck... Jag gillar ju inte kläder ju *mutter mutter*. Ikväll var vi och hälsade på Tiger och Tee och Caddie och Fly och Dundee och Sune, och jag gissade nästan att det var nåt lurt på gång.

Och jodå mycket riktigt, vi fick prova KLÄDER. Pussel bara örlade runt och behövde inte prova, men matte klädde på mig en tight våtdräkt FLERA GÅNGER. För säkerhets skull. Hon ville mest prova storlekar och modeller, och TTCFD´s matte & husse hade ett par olika. Den som var minst hemsk var helsvart. Fast jag ville helst inte röra mig med den på. "Gerry HJÄLP MIG" sa jag och nästan satte mig i knät på honom... han klappade mig och sa att jag var jättefin... Dom andra människorna bara SKRATTADE. Tiger och Caddie säger att det är rätt ok trots allt att ha våtdräkt när man apporterar änder i kallt vatten. Jag vet inte om jag tror på dom faktiskt.
Melker fick också prova. Han är inte heller jättelycklig kan jag säga...

Jag hoppas verkligen att matte inte köper nåt sånt åt mig.... *ryser* PINSAMT att visa sig ute med ju!! Det är illa nog med pyjamasen...

Inga kommentarer: