söndag, augusti 20, 2006

Lunch i Söderto

Matte, jag och Pussel åkte till Söderto (där mattes mamma bor bland hästar och getter och får och ankor och en massa andra varelser ja när hon inte bor i Lund alltså!) och träffade Lillil, Jeroen och Elliot. Jag pussade på Elliot, jag är rätt nyfiken på honom faktiskt. Han äter mest, och skriker ibland också. När han sover är han tyst, fast då får man inte slicka honom i ansiktet.

Vi blev bjudna på lunch också. Och jag försökte jaga katten. Fast då blev matte arg och mattes mamma släppte ut katten. Trist.

Matte och jag och Pussel var ute och tränade på ängen utanför. I regnet. Pussel var duktig. Jag var lite okoncentrerad. Tyckte det var rätt simpelt faktiskt, och då engagerar jag mig liksom inte riktigt... Gillar skott och kast bättre än dirigeringar på gräsäng faktiskt.

Inga kommentarer: