torsdag, januari 26, 2006

Tankar om leksaker

Det här är den där kaninen som Pussel fick som present på kursavslutningen i måndags. Det är som sagt jag som har bitit av nosen på den.

Eftersom jag är äldst, så är det faktiskt jag som har förstatjing på leksakerna i det här huset. Så jag har helt enkelt tagit hand om kaninen. Nu är den MIN. Den passar faktiskt väldigt bra i min mun, eller hur?!



Pussel har en favoritleksak. Det har ursprungligen varit en valpleksak till di där små luddiga goldenvalparna som finns här ibland, men Pusselhunden hittade den bakom en hylla när matte städade.

Fast eftersom JAG har förstatjing på alla leksaker i det här huset, så tog jag hand om den också.



När jag blev trött på den grejen så fick Pussel låna den en stund.
Tittar man noga i bakgrunden kan man dessutom se att matte inte har plockat ner julgardinerna än....

Inga kommentarer: