tisdag, januari 16, 2007

Hemma igen...

Jag har varit på äventyr i Danmark. Man måste åka bil länge, först över en stor bro, och sen över en bro till. Min blygsamhet förbjuder mig att berätta vad jag gjorde där, men jag kan säga att det KAN tänkas att det blir följder av äventyret. Många små svarta följder... Matte hoppas det i alla fall ;-)

Här var jag och hälsade på: http://www.batmoors.dk Det är han som är på förstasidan som var föremålet för resan.

Men vet ni - matte LÄMNADE KVAR mig i Danmark så jag fick BO hemma hos Chuck. Och sen när hon skulle hämta mig så gick inte det, och matte skyllde på Per. Jag vet inte vad den där Per har gjort, men det blåste förskräckligt och det gick inte att köra bil på broarna i alla fall.

Men nu så är jag hemma igen, till slut. Och sover sååå gott i mattes säng... Och jag kan INTE busa med Pussel längre. Hon är så barnslig, liksom.

Inga kommentarer: