söndag, juni 04, 2006

Kaninlandet

På Kaninlandet där vi går nästan varje dag, där finns det inga kaniner. Bara harar. Jag brukar motionera dom ibland. Fast matte blir så arg på mig då. Idag träffade vi lite kompisar, satt och njöt i solen och så tränade vi en stund! Sagas & Ronjas husse Magnus hjälpte matte att fixa i hundgården - det ska så småningom bli TAK över en del av hundgården. Jag gillar inte hundgården... Och absolut inte att sitta i hundhuset!! Men det är bra att det ska bli tak över, så Pussel kan vara där.

Först tränade vi lite lydnad. Det är lite jobbigt, jag gillar inte riktigt när människorna kastar dummisar runt om kring. De har träffat mig mer än en gång, kan jag säga... Så nu går jag helst därifrån.



Gibli och Sam och pappa Sverker fick också vara med och leka lite. Den där Sam var en trevlig bekantskap! Jag fick ett kex av honom. Fast då skrek han. Va 17, han viftade med det framför nosen på mig, hur skulle jag kunna veta att jag inte fick ta det??? Peggy gillade också Sam, för han kastade boll till henne så hon blev alldeles uppjagad.

Saga var pigg och glad, som vanligt!! Och duktig :-)







Ducken var duktig!








Melker - "alltid redo"!

Inga kommentarer: