fredag, juli 04, 2008

Juni försvann....

Jaha, nu är jag här igen.

Det har hänt en sådär hundratusen saker, fast matte har jobbat jättejättemycket vi har tränat och matte har dömt wt och vi har varit på kalas och åkt och badat och åkt iväg och tränat och... och... och... och vi har liksom inte hunnit med att skriva i minusbloggen också...

På midsommarafton var vi i Revinge och hälsade på Sharon och Akila och det var massor av hundar där, tror det var nio eller nåt sånt, och det var rätt kul fast det regnade och åskade när vi skulle gå på promenad.

Och förra helgen fick jag bli passad av Jessica och Maria när matte var i Kalmar och dömde på working test. BARA dvärgen fick följa med, fräckt va?!

Dvärgen ja.... Hon heter Keela och hon ska bo här, säger matte. Dvärgen har lärt sig lite hur man uppför sig, men hon snor mina dummiesar!! Min mat har hon dock lärt sig att låta bli, hehe. Hoppas det gjorde ont...


Dvärgen kommer från ingenstans och bara attackerar!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Men GUD VICKEN MES DU ÄR!!!!Släpper du DIN dummies till Dvärgen? Skulle aldrig jag göra iallafall..//Ellen Prinsessan på Limmerhult

Annika och labradårarna sa...

Äsch Ellen - det kallas TAKTIK. Det gäller att välja sina strider vettu.... :-)

Annika och labradårarna sa...

Äsch Ellen - det kallas TAKTIK. Det gäller att välja sina strider vettu.... :-)

Anonym sa...

Japp jag vet men dummies till dvärgar det är väl en strid att välja iallafall//Ellen