onsdag, december 15, 2010

Inget A-prov för oss...

Idag skulle jag varit på A-prov med Keela nånstans i nordöstra Skåne. Men ibland går det inte riktigt som man har tänkt sig. Jobbsituationen gjorde att jag valde att stanna hemma och lämna platsen till en annan - LYCKA TILL JANNE & RED!! - och istället tillbringa dagens ljusa timmar (och några till) i saltgruvan. Det känns förstås dödstrist, jag var taggad och motiverad och Keela likaså (hehe...) men ibland funkar det liksom inte. Jag har så stora förmåner & möjligheter att ta ledigt när jag vill och behöver, men det innebär ju också att jag själv måste "ge igen" på andra hållet ibland. Och just nu, med julavslutning på tisdag och budget och betyg och ett nytt budgetsystem som inte vill släppa in mig och allt annat som snurrar just nu, så var valet svårt men lätt.

Fast lite synd är det... hade gärna velat starta... nyttig erfarenhet om inte annat!! Får se om vi får nån ny chans i januari kanske.

Inga kommentarer: